840 740 840

SafeQ – zabezpečení tisků

YSoft SafeQ ENTERPRISE SUITE

YSoft SafeQ Enterprise Suite je díky své modulární struktuře velmi pohodlným řešením správy tisku a digitalizace dokumentů, které nabízí flexibilitu a velký rozsah funkcí, takže splní prakticky každou potřebu uživatelů. YSoft SafeQ, nainstalované na firemním serveru, dokáže sledovat jakoukoli tiskovou úlohu, vytvořenou v síti. A co víc, SafeQ dokáže řídit nejen multifunkční zařízení a síťové tiskárny. Monitoruje celý tiskový ekosystém. YSoft SafeQ je perfektní pokud chcete omezit tiskové náklady se zachováním možnosti tisknout pro všechny v rámci firmy.

Mám zájem

SafeQ brání neoprávněnému přístupu

  • Ideální pokud potřebujete kontrolu nad tím kdo tiskne a skenuje.
  • Eliminace výtisků povalujících se ve výstupních zásobnících.
  • Zamezení přenosu neoprávněnými osobami mimo firemní tiskový ekosystém.

Modul YSoft SafeQ Authentication pomáhá zvýšit úroveň zabezpečení tiskového prostředí firmy a dává Vám do ruky mocný nástroj, díky kterému můžete kontrolovat co, kde a kým se tiskne. Jedině tak lze efektivně kontrolovat i celkové náklady na tisk. Ověření je možné buď na interním terminálu tiskárny nebo prostřednictvím externího terminálu, připojeného k zařízení. Pro maximální pohodlí si mohou uživatelé, ověřující se bezkontaktní kartou, při prvním použití SafeQ kartu sami zaregistrovat.

Tiskněte se SafeQ kdykoli a kdekoli

  • Pohodlný a časově úsporný tisk nezávisle na umístění kanceláře.
  • Pro snadné a okamžité opakování častého tisku lze kroky uložit jako oblíbené.
  • Snadná spolupráce díky tiskovým frontám v rámci týmu nebo oddělení.

S modulem YSoft SafeQ Print Roaming mohou uživatelé na jednom místě odesílat tiskové úlohy a potom je tisknout kdekoliv v celé organizaci, kdykoliv to potřebují. Bez ohledu na to, zda jde jen o jinou kancelář, jinou budovu nebo dokonce o místo na jiném kontinentu – uživatelé mohou své úlohy tisknout kdekoliv, bez jakýchkoli zeměpisných omezení.

Náklady na tisk konečně pod kontrolou

  • Reporting nákladů na tisk ve Vaší firmě ve formátech PDF, HTML nebo DOC
  • Reporting ekologických dopadů tisku ve vztahu ke spotřebě dřevní hmoty a omezení produkce CO2, například pro CSR.
  • Přehled o poměru mezi jednotlivými činnostmi jako je skenování a kopírování.

Díky modulu SafeQ Reporting držíte své náklady na tisk pod kontrolou. Jedná se o centrálně instalovaný nástroj, který dokáže efektivně sledovat veškeré činnosti v rámci tiskového prostředí. Výstupem nástroje jsou poté souhrnné grafy a tabulky, díky kterým velmi snadno ovládnete základní přehled na efektivitou firemního tisku.

Snadné účtování platby za stránku

  • Hlavní výhodou je snížení administrativní zátěže a záruka flexibility při účtování různým uživatelům.
  • Možnost dobíjet si účet, odkudkoli a kdykoli pomocí samoobslužných automatů nebo pokladny s obsluhou.
  • Dobíjet je možné i online, například pomocí PayPal či jiné platební brány.

Modul YSoft SafeQ Credit and Billing umožňuje uživatelům pohodlně vložit peníze na své stávající účty, které již využívají k nákupu služeb v celé vaší organizaci, například jídlo nebo kávu v univerzitní jídelně. Uživatelé mohou těžit z celé řady řízených tiskových služeb, zahrnujících pohodlný placený tisk, jakož i bezpečné vyzvedávání tiskových úloh na jakékoliv tiskárně v síti.

Mobilní pracovníci nezůstanou pozadu

  • Díky možnosti tisknout odkudkoli nekladete externím zaměstnancům žádné překážky.
  • Mobilita a flexibilita pracovních týmů roste strmě vzhůru díky nezávislosti na pracovišti.
  • Ohled na maximální pohodlí. Podklady k tisku lze odesílat e-mailem, pomocí webového rozhraní, případně pomocí nativní funkce tisku na iOS.

YSoft SafeQ Mobile Print vám nabízí všechny výhody dnešního moderního a mobilního pracovního stylu: zahájit tisk odkudkoliv, kdykoliv a vyzvednout si své dokumenty tehdy, když je budete potřebovat, na tiskárně dle vašeho výběru. YSoft SafeQ Mobile Print může poskytnout maximální flexibilitu i efektivitu a osvobodit uživatele od omezení tisku pouze z pracovní stanice.

Snazší digitalizace díky vyladěným postupům

  • Core workflows – standardní modul, který pokrývá základní potřebu digitalizace úloh, jako je skenování do e-mailu, skenování do domovské složky a jednotlačítkové skenování.
  • Advanced workflows – modul obstarávající dodatečné funkce, jako je OCR, prohledávání PDF, Word a Excel, odstraňování prázdných stránek, čištění obrazu, připojení a přehazování stránek a velmi šikovná funkce zachycení zvýrazněného textu. Rozdílnými barvami zvýrazňovače lze následně určit roli konkrétního skenovaného obsahu.

Modul YSoft SafeQ Managed Workflows umožňuje spravovat a sledovat všechny tiskové a skenovací operace. Disponuje vyspělými skenovacími funkcemi jako je špičkové OCR, čištění obrazu, čtení čárových kódů, procházení složek a možnost napojení na aplikace třetích stran, jako je OneDrive, Google disk, případně Box.